środa, 11 lutego 2015

Bo ja lubię róż?


Dzisiejszy makijaż kojarzy mi się z romantyczną randką i rozwianymi włosami ;) Cienie na powiekach delikatnie przechodzą z bieli przez róż po fiolet. Na usta nałożyłam bardzo intensywną fuksjową pomadkę. Niestety nie ogarniam do końca ustawień w aparacie i kolor wygląda inaczej:/ Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Można oczywiście zastąpić mocny róż pomadki nieco delikatniejszym lub też nude.












Twarz:
baza silikonowa Soraya
korektor Loreal True Match Ivory
podkład Revlon Colorstay 150 Buff
róż wypiekany Bourjois nr 16
bronzer Loreal Trio Eclat Soleil Blondes

Oczy:
biały cień Miyo
cielisty cień My secret nr 505
cień Bourjois ombre stretch nr 12
potrójny cień Inglot nr 119
cień Miss sporty Vibrant colour nr 107
cienie Essence All about nude 
eyeliner Wibo
tusz Maybelline Colossal

Usta:
pomadka Loreal Infallible Fearless Fuchsia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz