wtorek, 24 lutego 2015

Modowo rockowo

Jak zapewne wiecie dodatki mogą diametralnie zmienić nasz look. I tak do nudnej sukienki zakładamy wysokie szpilki, długi naszyjnik, upinamy nisko z boku koka i (wersja dla odważnych) zakładamy kapelusz. Widzicie to?:) Wyglądamy elegancko i nonszalancko.

Dzisiaj mam dla Was dodatki, które mogą przydać się do rockowej stylizacji.  Wszystkie są wygrzebane z mojej szafy, więc jeśli jesteście ciekawe, gdzie je nabyłam, pytajcie. 



Wystarczy założyć do tego rurki i t-shirt z nadrukiem lub bez (tylko nie różowy z cekinami;P). Fajnie będzie też wyglądała koszula w czerwono-czarną kratę.
Mam też wersję bardziej "elegancką", ale nadal rockową. 



Tutaj świetnie sprawdzi się sukienka i ramoneska. Już od kilku sezonów święci triumfy połączenie drapieżnych rockowych akcesoriów z delikatnymi zwiewnymi tkaninami. Zatem z powodzeniem możemy zbudować nasz rockowy strój nawet na szyfonowej sukience. Spodnie oczywiście też będą OK, ale drogie Panie nośmy sukienki, jesteśmy kobietami :D 

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się od jesieni jaką kupić torebkę do swojej ramoneski .
    Już chyba wiem :)
    Te drugie botki tez mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że pomogłam:) Ja od dawna zastanawiałam się nad taką torebką. W końcu kupiłam i nie żałuję;) Idealna na co dzień lub impreze

    OdpowiedzUsuń