piątek, 27 lutego 2015

I love glasses


Chciałabym Was zarazić moją miłością do okularów. Kiedyś były synonimem kujona i ofiary losu. Obecnie odpowiednio dobrane ciekawe oprawki sprawią, że nikt nie przejdzie obok nas obojętnie. Dodadzą twarzy uroku i charakteru. Poczujemy się pewniej. Niektórzy twierdzą, że w człowiek w okularach wygląda inteligentnie.. Niestety mnie to raczej nie dotyczy :D




Kilka lat temu na półkach sklepowych dominowały cienkie, delikatne metalowe oprawki - krótko mówiąc - niezbyt udany design. Dzisiejszy rynek okularowy jest dość obszerny i elastyczny. Dobrze dopasowuje się do potrzeb klienta i podąża za trendami. Bez problemu znajdziemy najmodniejsze oprawki. W tym sezonie nadal dominują te plastikowe i wyraziste.
Przygotowałam dla Was oprawkowe inspiracje. Są to wprawdzie znane i raczej drogie marki i zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdego na to stać. Ale można znaleźć równie ciekawe oprawki w niższych cenach, na przykład moje kosztowały około 200 zł. Miłego oglądania:)


Bodyych - świetny polski projektant
Miu Miu
Alain Mikli
Prada


Lafont
Boz


Vera Wang


Dolce&Gabbana



Dior

Chanel


Dior

Dior


Alain Mikli

Marc by Marc Jacobs

Ray Ban


Max&Co


Cazal
Bodyych

Prada

Miu Miu


Co myślicie o takich oprawkach? Chciałybyście je nosić czy wolicie coś delikatniejszego? 

2 komentarze:

  1. Spory wybór. Jakoś ni jestem zwolenniczką okularów. Chociaż przyznam czasami wygląda się bardzo interesująco i dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, że soczewki są bardziej praktyczne pod niektórymi względami, np. nie zaparują zimą po wejściu do autobusu:) Ale ja się już tak przyzwyczaiłam do okularów, że bez nich czuję się naga. Nawet na swoim ślubie je miałam. A i w okularach nos wydaje się mniejszy;)

    OdpowiedzUsuń