wtorek, 31 marca 2015

Czekając na wiosnę - makijaż

Ostatnio brałam udział w konkursie u bluebrush87 na wiosenny trendy makijaż:) Dzisiaj chcę Wam pokazać efekty mojej pracy. Trochę przewrotnie na ruchomą część powieki nałożyłam cielisty cień, natomiast kolorem zaznaczyłam dopiero miejsce na kości i powiekę nieruchomą. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)
P.S. Niestety nie udało mi się przywołać wiosny tym makijażem.. A wręcz przeciwnie. Pada śnieg!









Twarz:
korektor Loreal True Match Ivory
podkład Revlon Colorstay 150 Buff
bronzer Essence 01 sunkissed beauty
róż p2 sweet rose 020

Oczy:
baza pod cienie NYX
cielisty cień My secret nr 505
pigment złoty Kobo
cień brązowy perłowy Revlon satin 015
biały cień Miyo
biała kredka Inglot
perłowy cień ecru Essence All about nude 
fioletowy cień Miyo 40
niebieski cień z paletki Manhattan Gorgoeus Night Blue
czarny kohl
rzęsy no name
cień do brwi Inglot


Usta:
pomadka Loreal Color Riche Serum S402



4 komentarze:

  1. To wszystko przez ten niebieski mroźny cień:D
    Swoją drogą bardzo ładny makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj kurcze:) a to miał być błękit nieba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile trwa zrobienie takiego makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zrobiłam go jeszcze raz, żeby sprawdzić:) wszystko zajęło ok. 25 minut

    OdpowiedzUsuń